pendik escort

Tatile Gitmek İsteyen İstanbul Escort Birsen

Pendik Escort 17 Temmuz 2019

Merhaba beyler hadi beni tatile götürün beni gezdirin beni eğlendirin sevindirin bana dondurma ısmarlayın yada muz alın ne dersiniz bunları yapabilecek beyler var mı . ? Eminim vardır zaten emin olduğum için burada bu paylaşımı yapıyorum yaz geldi sıcaklar çok oldu zaten normal hayatta da yanıyorum bu yüzden istiyorum ki olarak beni birisi tatile götürsün ve 10 gün 15 gün güzel bir tatil yapalım diye düşünüyorum eğer beni tatile götürmek isteyen beyler varsa ciddi anlamda ben hazırım hemen beni arayarak bavulumu hazırlamamı söylemeniz yeterli çok bir şey almam yanıma zaten bir kaç elbise makyaj çantam ve bakım kremler falan alırım sadece yanıma başka bir şey almak istemiyorum.

Tatile gitmek isteyen beyler sizlere sesleniyorum eğer tatile gidiyorsanız ve birde yalnızsanız kimse yoksa yanınızda tek başınıza gidecekseniz alın size fırsat benimle beraber güzel bir tatil keyfi yaşayabilirsiniz ben biraz da sizlere kendimden bahsederek nasıl bir bayan olduğumu en azından anlamış olur kiminle beraber tatil yapacaksınız tanımış olursunuz. Adım Birsen gerçek adımdır kimliğimde de zaten ayni isim yazıyor yalan yanlış yoktur bende kilom 54 kiloda ve seksi bir vücudum vardır yaşım 19 yaşında genç ve çok güzel olduğumu da sizlere belirtmek isterim boyumu soran olursa 1,75 boyundayım ve fizik ölçülerimi merak edenler için söylüyorum göğüslerim 85 beden sutyen takıyorum belim 30 beden pantolon giyiyorum kalçalarım dolgun ve kalındır dudaklarım kalın dudaklı gözlerim renkli bacaklarımda eğrilik kesinlikle yoktur at gibi bir İstanbul Escort kızı diye bilirsiniz. Sizlere bir tane resim paylaşarak beni görmüş olacaksınız bu resmimden yola çıkarak beni arayabilirsiniz daha fazlası için ve teklifleriniz için sizlerden telefonlarınızı bekliyorum.

Kendimden bahsettim bu profili sadece tatile gitmek istediğim için paylaşıyorum benimle görüşmek için aramanızı istemiyorum sadece beni tatile götürmek isteyen elit beylerin aramasını istiyorum şaka yapmıyorum gerçekten tatile gitmek istiyorum ben tek başıma da giderim ama tek tatilin keyfini ben çıkartamıyorum bu yüzden biri olsun yanımda diyorum para falan da istemiyorum sadece yanımda olsun bana sahip çıksın yeter başka bir şey istemiyorum sizlere asla yük olmam ve sizlere asla masraf yaptırmam ne yapacaksam kendim yaparım ne alacaksam kendim alırım böylelikle sizlere masraf çıkarmadan güzel bir tatil keyfi yaşamış oluruz.

Etiket yok

72 total views, 1 today

  

  • İstanbul Eskort

    Tarafından de 23 Temmuz 2019 - 0 Yorumlar

    Merhaba tatlım ben İstanbul escort kadın Emel. Alımlı,fiziği ve güzelliğiyle epey alaka gören bir bayanım. Çünkü mükemmel beden hatlarım ve bembeyaz tenim ile birlikte erkekler tadıma doyamayacak diyebilirim. Diğer escort kadınlara göre en göz alıcı ve erkekleri etkilemesini bilen bir escortum. lolitası olarak bu camiada 1 sene kadar yeni de olsam görev veriyorum.Bu sektörde yeni olduğum içersinde beni deneyimsiz ya da ne gerçekleştireceğini bilmeyen bir kadın olarak hiçbir zaman düşünmeyin. Çünkü ben bu mesleğe erkeklere karşı kesif tutkum ve […]

  • İstanbul VIP Masöz Escort Aylin

    Tarafından de 5 Ağustos 2019 - 0 Yorumlar

    Zevki dorukta, eğlencesi tadında, İstanbul VIP Masöz Escort Aylin ismiyle, kusursuz yeteneklerim ve essiz fiziğim ile sunacağım derinlemesine bir yolculuğa hazır mısınız? Güzelliğimin yanı sıra sahip olduğum masözlük eğitimiyle, seni sadece rahatlatmakla kalmayıp, kasılmış tüm kaslarını gevşeteceğimi söyleyebilirim. VIP hizmeti sunduğum içinse de ilişkimizde iki kere rahatlaman için tüm imkanları kullanacağımdan şüphe duymamalısın. Beraberliğimizin rahatlığı […]

  • Oldu Bittiye Asla Getirmeyen Burcu

    Tarafından de 2 Ocak 2019 - 0 Yorumlar

    Tüm beylere selamlar.İsmim Burcu 24 yaşındayım İstanbulda öğrenci olarak ikamet etmekteyim.Öncelikle şunu biliyorum şimdiye kadar hep oldu bittiye geldiniz ve seksin hakkını vererek size hizmet veren bir escort bulamadınız.Ben size oldu bittiye gelmeden her saniyesi dolu dolu geçecek bir seans vaadinde bulunuyorum.Nasıl olcak diyenler var içinizde ufak bi özet geçmek istiyorum.Kadıköy escort olarak eşsiz kıvamdaki kalçalarım […]

  • İstanbul Özel Gecelerin Yıldızı Escort Bayan Mila

    Tarafından de 22 Eylül 2019 - 0 Yorumlar

    İstanbul Elit escort Mila Herkese selamlar diyorum şuan profilimde olup beni tanımak isteyen beylerden öncelikle teşekkür ediyorum sizlere farklı bir profille karşınızdayım gerçek resimlerimi beni tanımanızı kolaylaştırsın diye paylaşacağım bütün bilgilerin bana ait olduğunu belirtmem gerek sizleri bekleyen eşsiz dakikalarla mutlu olup yanımdan ayrılacaksınız tabiki benimle görüşmeye gelenlerden temiz olmanızı hijyenik takılmanızı istiyorum çekinmeden birliktelik […]

  • Ataşehir Olgun Escort Seray

    Tarafından de 2 Mart 2019 - 0 Yorumlar

    Daha iyi sevişen bir kadınla olmak her erkeğin hakkıdır. Ataşehir Olgun Escort Seray adıyla bu parolayla yola çıktım. Bugüne kadar daha önce hiç kadın tattınız mı bilemem. Ancak beni tatmanın çok daha başka bir seviyede zevk sunduğunu özellikle dile getirmek durumunda hissediyorum. Beni tercih eden erkekleri daha da iyi hissettirebilmek amacıyla elimden gelen her şeyi […]

 pendik escort istanbul escort kartal escort kurtkoy escort sex hikaye pendik escort maltepe escort tuzla escort